Prečo sa oplatí vsadiť na PR články?
Taká navonok jednoduchá skratka a pojem PR má pre podnikanie obrovský význam a veľmi dobre sa uplatňuje najmä v online marketingu. V originálne „Public Relations“ preložíme do slovenčiny ako „vzťahy s verejnosťou“ a z tohto pojmu je následne zrejmé, prečo ide o dôležitú súčasť marketingu ako aj samostatnej podnikateľskej činnosti. Je to práve verejnosť, z ktorej vzniká klientela a je to zároveň dôvod, prečo ju musíme oboznamovať s našimi službami, tovarom, akciami,… vo forme pravidelného a vždy aktuálneho obsahu. A jedným z efektívnych spôsobov, ako tvoriť takýto obsah, je pr článok. Práve do neho dokážete zahrnúť zaujímavú tematiku prezentujúcu konkrétne služby a produkty. Navyše dokážu byť tieto články dobre viditeľné a okrem predstavenia služieb vo vašom odvetví vedia prezentovať aj vás a vašu podnikateľskú značku. A to je predsa cieľom budovania funkčných vzťahov s potenciálnou klientelou. Opäť ide o spôsob zviditeľnenia, ktorý má trvalý charakter. Aj v tomto prípade možno…
Digitálny marketing je závislý na tvorbe kvalitného obsahu
Aby naša stránka dosiahla uspokojivé postavenie v internetových vyhľadávačoch, a teda aby sa nachádzala na popredných priečkach vo výsledkoch hľadania, musí byť vhodné optimalizovaná, respektíve musí podstúpiť optimalizáciu pre vyhľadávače alebo takzvané SEO (Search Engine Optimization). Správne vykonanie týchto postupov bude mať za následok, že napr. Google bude odkaz na náš web a jeho obsah poskytovať na vyšších pozíciách k hľadaným výrazom. To následne značí veľmi dobrú viditeľnosť pre relevantných záujemcov a vyššiu pravdepodobnosť, že našu stránku bude navštevovať viac užívateľov, ktorí na nej môžu vykonať určitú konverziu. S touto funkciou optimalizácie ste už možno zoznámení. Ale hodí sa poukázať na to, že takýto výsledok nepríde len nejakým jednoduchým príkazom. V tomto prípade je totiž potrebné pracovať so všetkými vonkajšími a vnútornými faktormi, ktoré následne budú viesť k požadovanému lepšiemu umiestneniu vo vyhľadávači. A dôležitú úlohu v tomto zohráva obsah, respektíve jeho úprava a tvorba. V nemalej miere sú to…
Má tantrická masáž nejakú jasne definovateľnú podobu?
Tantrická masáž je sama o seba skutočne originálna a v podstate nemusí mať prísne definované postupy. To znamená, že čo iný masér/ka, to iný zážitok. Každý „odovzdávateľ energie“ dokáže mať svoj vlastný recept a o to je tento typ masáží zaujímavejší. Môžete navštíviť odborníka/odborníčku, čo dané služby praktizuje súkromne, ale takisto je možné navštíviť tantra salóny so zaučenými masérkami a dopriať si niečo na spôsob erotic massage Bratislava Tantra. Vo všetkých prípadoch je však očakávaným účinkom dokonalé uvoľnenie napätia tým, že sa odstránia ťaživé bloky. Vo vašom tele ako aj v duši vznikne priestor k načerpaniu novej, sviežej životnej energie. Tantrická forma masáží má senzuálnu charakteristiku a zatiaľ čo klasická masáž sa orientuje len na odstránenie primárne fyzickej bolesti a na telo pôsobí intenzitou či tlakom, v prípade senzuálnych praktík sa aplikujú skôr nežné dotyky, ktoré sú mierené takisto na intímne partie. Cieľom nie je len odstránenie fyzickej bolesti, ale…
PR články pre Google verzus pre ľudí
PR články musia zaujať, to asi viete, otázkou je však, koho presne majú zaujať? Orientujete sa na pozornosť internetových vyhľadávačov alebo skôr na pozornosť ľudí z mäsa a kostí, ktorý veci hodnotia vlastnou hlavou? Jedna aj druhá výzva nie je jednoduchá. Koniec koncov je však aj tak najlepšie to, ak sa zameriate na obe strany. Čo chce Google a čo ľudia? Na oko sa síce tieto dva svety tvária, že chcú to isté. Je to kvalitný obsah, kvalitný obsah a ešte raz, kvalitný obsah. Ako je to však v skutočnosti? Mnohí ľudia sa síce tvária, že skutočne hľadajú kvalitný obsah, v skutočnosti však hľadajú len písmenká, ktoré môžu čítať. To, akú informáciu z nich dostanú, ich skutočne až tak nezaujíma. Samozrejme, máme ti aj takých, ktorí naozaj hľadajú plnohodnotné informácie, teda skutočne kvalitný obsah. Čo chce pán Google? Tvári sa tak, že ho taktiež zaujíma prednostne kvalitný obsah. Čo však…
Zvýšte efektívne návštevnosť svojho webu, orientujte sa na SEO
Asi každého, kto má svoju vlastnú webovú stránku lebo e-shop a pohybuje sa v prostredí internetového marketingu, zaujíma predovšetkým jedna vecná otázka: Ako získať pre tento web rastúcu návštevnosť? Konkrétne je vhodné túto otázku smerovať štýlom, z akých zdrojov vzniká táto návštevnosť. Môže ísť napr. o sociálne siete, ale stále platí, že efektívnym miestom zostávajú výsledky zaradené v internetových vyhľadávačoch. A tu je preto primárne vhodné orientovať sa na seo.Search Engine Optimizationalebo optimalizácia pre vyhľadávače je proces, ktorého snahou je získať organické zviditeľnenie webu napr. v Google. A to tým, že daný web bude zaradený do jeho databázy a následne poskytovaný ako relevantný výsledok vo výsledkoch hľadania. Ideálom je dosiahnuť niektorú z pozícií, čo sa nachádza na prvých dvoch alebo troch stranách. Pretože práve takáto pozícia je najviac viditeľná a poskytovaná užívateľovi ako kvalitný a zodpovedajúci obsah k jeho konkrétnemu hľadaniu, teda k jeho špecifickému záujmu na základe výrazu alebo…
SEO z garáže alebo ako si kvalitne pokaziť online image
Chystáte sa optimalizovať? Poviem vám jedno, prístup typu „skúsim niečo lacnejšie a uvidím, čo presne sa stane alebo nestane“ sa skutočne nevypláca. Prečo, to vám prezradím už o chvíľku. Čo raz pokazíte, to si o vyhľadávačov napravíte len ťažko SEO optimalizácia je dôležitá rovnako z pohľadu ľudí aj vyhľadávačov. Keď som s webovým podnikaním začínal ja, mal som k tomu taký prístup, že vyskúšam a uvidím. Síce som si čítal všetky tie, upozornenia o tom, ako netreba na optimalizácii šetriť a že je tu nejaké black hat SEO, za ktoré vás môžu vyhľadávače potrestať alebo odignorovať. Áno, tak ako mnohí iní som ani ja nevenoval takýmto rečiam pozornosť. Ako sa to skončilo? Skutočne som si rozhneval Google. No a to je niečo, čo nechcete zažiť. Ak raz tento vyhľadávač zhodnotí, že sa ho snažíte okašľať, vráti vám to aj s úrokmi. Viete, ako sa nakoniec skončilo toto moje podvádzanie? Musel…
Marketing vo vyhľadávačoch a SEO
Internet je miestom, ktoré ponúka obrovské príležitosti k zviditeľneniu podnikateľskej činnosti a následne aj priame kroky, respektíve uskutočnenie konverzií. A platí, že takmer pre každú takúto činnosť je efektívne, pokiaľ zvolíme nie jeden, ale hneď niekoľko nástrojov súčasne. Teda povedzme okrem spoplatnenej PPC alebo PPV reklamy sa oplatí vsadiť aj na organické zviditeľnenie vo vyhľadávačoch a teda na optimalizáciu. Aj táto forma zviditeľnenia sa dá vykonať profesionálne, s čím vám pomôže seo sem Seolight. V súčasnosti dokážu byť zdrojmi efektívneho zviditeľnenia aj sociálne siete ako Facebook či napríklad podsunutá reklama vo videách na Youtube. Ešte stále sú ale silným faktorom vyhľadávače, ideálne Google. Preto sa oplatí orientovať na Search Engine Marketing. A aj v tomto prípade môžeme vravieť o reklame a spoplatnenom zviditeľnení v nich. Na druhej strane sú ale už niekoľko rokov známe techniky, čo spadajú pod Search Engine Optimization, čo je vlastne dosiahnutie poprednej priečky v hľadaní organickým…
SEO je pre každého
Search engine optimization. Tieto tri anglické slovíčka, poznáte možno skôr pod skratkou SEO alebo pod slovenským názvom optimalizácie pre vyhľadávače. Možno ste stihli v základe pochopiť, o čo vlastne ide, no možno neviete, či také SEO, potrebujete aj vy. Preto sa pozrieme na to, pre koho je taká optimalizácia určená. Potrebujete ju aj vy Chcete zistiť, či by ste aj vy mali investovať do SEO? Odpovedzte si na nasledujúce otázky. Máte web? Chcete na ňom zarábať? Máte nízku návštevnosť? Vo vyhľadávačoch neviete nájsť ani sami seba? Ak ste si čo i len raz odpovedali, „áno“, tak Search engine marketing seolight.sk potrebujete. Optimalizácie je totiž nesmierne dôležitým spôsobom, ako svoje webové stránky zviditeľniť a zvýšiť na nich návštevnosť. Tiet o dve veci, sa zároveň postarajú o to, aby ste nemali núdzu o zárobky. Na čo SEO je Ak ste sa ešte stále úplne dokonale nezorientovali v tom, čo to tá optimalizácie,…
Internetový marketing a konkrétny podnikateľský plán
Investícia do reklamy má v prvom rade zmysel vtedy, keď je premyslená. Mala by prejsť istým prieskumom, analýzou, určiť si vhodné cielenie,… no a následne použiť tie správne nástroje. Reč je predovšetkým o reklame na internete, ktorá je vlastne synonymom podnikania v súčasnosti. Takisto by mala byť v súlade s vašim marketingovým plánom a v nejednom prípade je z hľadiska jej funkčnosti dôležité, aby sa zamerala nie na jeden, ale hneď niekoľko typov reklamy a zviditeľnenia súčasne. Tu vám môže pomôcť internetová reklama, ktorá ponúka veľa potrebných nástrojov z hľadiska súčasného online marketingu. Je teda vhodné čas a peniaze rozložiť do niekoľko druhov reklám, ktoré však budú vzájomne prepojené. Vzniká tým vyššia efektívnosť zviditeľnenia a požadovaného vzniku konverzií. Internetový marketing ale ponúka veľa možností. Je takisto vylúčené vidieť do budúcnosti, ale zato je možné prispôsobovať sa a zároveň vychádzať zo svojho podnikateľského plánu. To konkrétnejšie znamená, určiť si prioritnejšiu voľbu,…
Jeden z najefektívnejších nástrojov internetového marketingu: SEO
Ako v súčasnosti väčšina z nás hľadá konkrétne informácie, ale tiež služby či produkt? Vlastne nie je nič ľahšie, ako zadať kľúčové slovo http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/skwor/slovo-52380 alebo výraz do vyhľadávača a ten nám následne poskytne relevantné výsledky. U slovenských a českých užívateľov je najčastejšie používaný Google a Seznam. Prečo sa ale niektoré odkazy na weby nachádzajú na popredných a dobre viditeľných miestach, pričom iné sú kdesi v strede a ostatné úplne vzadu? Napríklad Google a jeho „boti“ majú pri hľadaní a následnom zoraďovaní výsledkov prísne algoritmy. Berú do úvahy vnútorné ako aj vonkajšieho faktory každého nájdeného webu a ten, ktoré uznajú za kvalitné a zároveň relevantné k hľadaným výrazom, posunú do popredia. Tým pádom sa užívateľovi ponúka maximálny komfort a pravdepodobnosť, že nájde overený, optimalizovaný, rýchly a zodpovedajúci web, respektíve obsah k svojim požiadavkám. Obzvlášť pre internetové stránky, ktoré predávajú služby alebo produkty je preto dôležitý marketing vo vyhľadávačoch, ktorý však nemusí…