Pri optimalizácii www stránok Seolight potrebujete ovládať niekoľko základných nástrojov SEO. Jedným z nich sú nepochybne kľúčové slová. Ak neviete aké z nich patria k tým frekventovaným, túto úlohu zvládnete len ťažko. Ako ale zistiť, ktoré z nich vám zaručia ozajstnú návštevnosť? Poznáme viacero spôsobov.
- Prvou možnosťou je používanie stránok, ktoré vám po zadaní daného kľúčového slova zobrazia jeho relevantnosť alebo dokážu vyhľadávať vhodné frázy k danej oblasti. Vo väčšine prípadov však ide o spoplatnené služby. Niektoré z týchto stránok síce ponúkajú užívateľom aj akýsi základný balíček zadarmo, no ak to so SEO optimalizáciou myslíte vážne, už po krátkej dobe, vám obmedzený počet kľúčových slov, jednoducho nebude stačiť.
- Platené služby sa vám oplatia iba v tom prípade, že chcete svoje online podnikanie naozaj rozbehnúť. Sú jednoznačne vhodné, napríklad pre prevádzkovateľov internetových obchodov. Pokiaľ však svoj web tvoríte len vo voľnom čase a ide skôr o vašu záľubu, určite nie je potrebné vyhadzovať peniaze za takéto služby.
- Ďalšou možnosťou je SEO agentúra. V rámci balíčka služieb si môžete zaplatiť aj návrh kľúčových slov. Táto možnosť je taktiež výhodná pre tých, ktorí majú peniaze, no málo času. Pri agentúre si môžete zároveň zaplatiť aj komplexné služby, teda vytvorenie PR článkov, spätných odkazov či SEO analýzy.
- Ak máte na SEO vyhradený rozpočet, môžete osloviť i samostatného SEO špecialistu. V tomto prípade môžete ušetriť nejaké tie peniaze, no zároveň dostať kvalitné služby, teda návrh kľúčových slov.
- Poslednou možnosťou, ktorá je zároveň úplne zadarmo, je zadávanie slov priamo do vyhľadávača. Napríklad Google vám už pri napísaní prvých písmen vyhadzuje návrhy kľúčových slov. tento spôsob je síce trošku pracovný, no ak viete rozmýšľať logicky a máte dostatok času, je určite aj veľmi efektívny.