- Nemáte správne optimalizované stránky
Jedným z najčastejších problémov býva to, že ste nevenovali dostatok pozornosti SEO optimalizácii. V preklade to znamená, že nepoužívate správne kľúčové slová, odkazy na vašu stránku sa neobjavujú nikde inde na iných weboch a niekedy môže ísť aj o zlé technické nastavenie URL adries a tak ďalej. SEO by mala byť prvou vecou, ktoré si skontrolujete.
- Niečo nie je v poriadku
SEO sa skladá aj z technickej časti, ktorú sme už spomenuli. Ide najmä o URL adresy. V neporiadku však môžu byť aj iné veci. Stránka sa napríklad užívateľom môže zobrazovať nesprávne. Teda namiesto toho, aby sa po kliknutí na ňu zobrazil obsah, ľudia uvidia len rozhádzané písmenká kade tade.
- Pozor na mobily!
Podľa prieskumov rôznych telekomunikačných sietí, dnes drvivá väčšina užívateľov internetu, surfuje prostredníctvom svojich smarfónov. Preto nezabudnite na to, aby mali vaše stránky aj toto nastavenie. Ak ich totiž nenastavíte tak, aby sa správne zobrazovali aj na telefónoch, jednoducho sa nebudú zobrazovať správne.
- Chyba na vašej strane
Taktiež veľmi častým problémom býva to, že vaše stránky nie sú pre ľudí zaujímavé. Áno, je to trošku kruté, ale je potrebné si to priznať. Ak píšete o nezaujímavých veciach, predávate niečo, čo nikto nechce alebo točíte nekvalitné videá, nemôžete čakať, že sa o váš web budú ľudia zaujímať. Veď nemajú prečo.
- Málo propagujete
SEO a propagácia stránok nie je úplne to isté, aj keď ide o dva veľmi príbuzné obory. Okrem optimalizácie by ste sa však mali jednoznačne zamerať aj na on-line marketing, teda aktívne propagovanie vašich stránok. Možností je nespočetne veľa. Môžete využiť reklamu na youtube, na sociálnych sieťach, no niekedy nie je na škodu ani stará dobrá reklama. Teda napríklad letáky v schránkach alebo banner v novinách, či na inom webe.